LINDÅS WAVES

Först innan jag börjar skriva vill jag bara att ni ska veta att Lindås Waves vann cupen i staffanstorp eller vad det nu hette:) SJUKT GLADA TJEJER!

Helgen har varit helt awesome, inte bara för att vi van utan för att jag lärde känna nya personer i andra lag och också några killar i p-98:)
När vi åkte till staffanstorp så stannade vi innan och åt på något ställe, redan då började vi skratta nonstop..
Sedan när vi kom fram typ var jag Eira,Emelie, christin och massa mer med p-98 sen skulle vi sova med då kom turkar och "flörtade" men oss, haha! ASSÅ FATTA VAD VI SKRATTADE.
Sen seplade vi tre matcher och vann alla förutom en då vi kom lika men ett lag som heter ...stanstad.
På kvällen va hela laget jätte trötta men då var det ett disco som var sämst..asså det var så jävla dåligt!
Men aja den kvällen var jag bara med Ciccy, Eira, Emelie Lukas och Jesper typ...haha!
Men dagen efter(på söndagen) Var det semifinal och den van vi, såklart? haha skoja...
Aja sen va det final mot STANSTAD som vi kom lika med på gruppspelen,, och med det vill jag säga att vi mötte dem igen och vi visste att vi var lika bra som dem ;) men vi visste vilka som var deras starka spelare så dem PUNKTMARKERADE vi så vi van men 3-2! TACK ALLA I LINDÅS WAVES FÖR EN JÄTTE BRA HELG!
Jag skulle kunna skriva sjukt mycket mer roliga detaljer men orkar inte..:)
/stina:)
ALLA BILDER HAR JAG TAGIT FRÅN LOVISA: www.vastkustbarnen.blogg.se


hahhahaahahha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0