I'm ready to go!

Chaa Chaa XD Men idag börjar jag 9:20! As gött, så nu sitter jag och kollar på MTV och har precis blivit klar med "outfitten". Det blev ett par ljusa jeans, svart tunika/blus, och döskalle-sjalen från raglady..ni vet! Men idag ska jag på fotbolls läger så det kansle inte blir världens bästa uppdatering från min sida.. men vi får väll hoppas att Stina gör några inlägg. Men några kanske undrar varför jag och Stina inte är med varann så mycket nu, men det är för att vi slutar så olika och så sent. Och vi bor inte jätte nåra heller. Men vi är BFF!!!
På tränningslägret ska vi nog spela lite boll (haha!) och busa och lite sånt. See yaaa

Piieeceeeee!
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0