HELGEN

I helgen är det ju tränings läger och med det vill säga: jag kommer inte kunna blogga.
Det ska bli sjukt kul, längtar verkligen till helgen. men jag längtar ännu mer till helgen om en vecka, då är det en cup och deet ska bli det roligaste på länge.
IDAG: Det var den sämsta dagen på ..jag vet inte hur länge (!?) Det börjar med att jag blir stödkompis..jag ville inte det. Men jag sa okej endå. Jag och Alex blev stödkompisar. Det fortsätter med att vi sitter och väntar i typ 20 minuter utanför den salen där det ska vara det mötet..MEN INGEN KOM. Så vi va en timma tidiga:/ Vi missar 15 minuter av lektionen typ och jag fick hur panik som helst (så typiskt mej att få panik över något så onögdigt) och sedan fick jag dåligt på läxförhöret-.- åh....tråkig dag! om inte det blir en bättre dag imon så vet jag inte riktigt vad jag ska göra.:(/stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0