hej

nu gör jag entligen ett inlägg. Vi säger att jag tog en pause, fast inte... Jag har helt enkelt inte kunnat blogga på hela veckan. iallafall så  är jag hos Cassandra nu och vi tänkte sätta på en film och äta ben & jerry's och mysa. Idag hade jag träning & det var verkligen en seg träning. Vi var åtta stycken där och då räknar jag även med två 99:or.
Jag är jääääävligt förkyld. Jag vet inte om jag ska göra ett videonlägg någon dag för att det är liiite olikt mej att prata med datorn typ. haha! Jag ska försöka blogga på morgonen nu och skriva mycket oftare. haha! Cassandra prtar med sin pappa nu, det är fan bättre än bio:D/stina

Mästar målvakten Cassandra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0