:(

glömde skriva att jag har stukat foten. Jag kan gå men då ser jag ut som en åsna i djungeln med ett halvt ben så ah. I helgen är det ett innebandy läger och HOPPAS verkligen att min fot är bättre. Mamma säger att det tar 2-3 dagar att läka och på Fredag har det gått 3 dagar och det är så jag sticker på lägret:(
Asså jag orkar ingenting! Jag orkar inte göra läxan(fast jag kikade bara igenom den lite fort och hoppas att det inte blir läxförhör imorgon då) jag orkar inte städa mitt rum(det ser ut som ett helvete där inne) det är hur mycket som helst som jag inte orkar. Värst av allt är nog att jag inte orkar måla naglarna, haha det var lite konstigt ;) men jag orkar ALLTID måla naglarna men idag orkar jag veeerkligen inte det. haha vad lat jag är när jag inte orkar måla naglarna ;) /stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0