Bakning på G!

hej, nu ska jag baka kladdkaka. Och jag är ju proffs på att baka..okej man får inte ljuga! Jag suger på att baka. Men jag ska försöka. Håll tummarna! Men gissa vem jag träffade idag, jo ingen mindre än Dannnyyyyy, aaahhhhh! OH MY GAAAAADAHHHH! Bilderna kommer lite senare ikväll. Sen va jag ju på IKEA också, och det blev några riktigt bra köp. Men sen tog jag fel gardiner och dom va inte världens billigaste. DOM KOSTADE 600 FUCKING KRONOR! Mamma bleb lite sur...! Men de årdnar sig säkert....tror jag.







Kraammmzz / Maja

Kommentarer
Postat av: B Y S I S T E R S

frågestund på bloggen ställ gärna någon fråga!

2011-09-25 @ 08:23:03
URL: http://bysisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0