11 september

Hej, jag mår så dåligt för det som hände för exakt 10 årsedan. Jag vill att alla läsare ska tänka lite på alla offer som dog denna dag, 11 september! Jag tycker så synd om alla som som förlorade någon som dom verkligen tyckte om den dagen. Och tänk att bara sitta i skyskrapan och bara vänta på att dö, eftersom man inte kommer hinna ner och för att det brinner överallt. R.I.P

Nu vill jag inte att alla ska bli helt deppiga! Men träningen idag var väll inte en höjdare precis. Men det var en rolig och trevlig resa hem med Isabelle, Tilde och Pelle EXDE! Men när jag kom hem duschade jag, åt, och sen studsade jag lite. Det var så skönt för det va typ varmt ute. Nu ska jag titta lite på TV, och sen sova. Imorgon blir det friluftsdag, yheeyy!


/Maajaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0