Whyyyyyy?

Hej, detta är min sämsta dag någonsin. Eller det va egentligen igår, först fick jag reda på en tråkig sak som har hänt min nära kompis. Jag vill inte gå in på detaljer men det va en jätte tråkig sak. Och sen så hände en utav dom värsta grejerna i mitt liv..vi fick avliva min katt. Jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket som jag har gjort dom två senaste dagarna. Jag ville inte leva typ...ni kanske inte tycker det låter såååå farligt men jag fick Smille när jag va 6-7 år och han har varit min sol. När jag har varit ledsen kommer han upp och gossar och lägger sig och spinner bredvid mig. Och när jag är ensam hemma och är rädd så kommer han alltid och lägger sig i stolen bredvid. Han va nästan som en riktig vän. R.I.P älskade bästa vän, jag älskar dig Smille!


/Maajaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0