OMG!

Åhh herregus, min livs bästa dag! Jag satt på mitt släckting kalas och åt tårta, då vill Frida att vi ska gå ut och ta bilder. Så vi går ut och utnaför mitthus står Madde held random, och hon bah grattis Maja. Och jag fattar ingenting, hon bor lixom i Kulavik och jag i Billdal. Och helt plötsligt sätter Frida och Madde på mig en bindel. Dom går runt med mig i typ en halvtimme och till slut hör jag att det kommer en bil, och dom säger att jag ska gå in. Så jag gör som dom säger, i bilden är det "Moves like jagga" på högsta volym. Eftersom jag inte vet vem det är som kör säger jag "Vem är peddot som kör?". Och sen visar detsig vara min fotbollstränare. Men vi sitter i bilden i 10-15min. Jag sjunger jätte högt men jag är as rädd, haha! Sen stannar vi och jag kliver ut. Och jag har ingenaning om var jag är (jag har fortfarande bindeln på mig). Jag kliver upp föe en trappa och så går jag in. Dom tar av mig bindeln och så hoppar alla mina bästa kompisar fram. Jag blev sp sjukt glad, jag börja seriöst gråta. Det va himmla bra planerat, och vet ni varför? Jo för att domhar planerat detta i en vecka. Dom har till och med haft möte och pratat med min mamma! Jag blev så jävla överaskad, så tack Madde, Frida, Matilda, Linda, Maria, Karro, Sara, Jennie, Vendela, Stina, Elin! Och vet ni va jag fick av dom, en juicy! OMFG!



/Maajaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0