om jag inte hade somnat

Om jag inte hade somnat så hade jag kunat läxan nu.
Asså jag låg i sägen och bara läste historia läxan och helt plösligt somnar jag.
Historia va skit kul i 6:an men nu i 7:an blir den bara tråkigare och tråkigare. Jag tycker att historia är så tråkigt att jag somnar.
Ush  jag har fysik och historia tills imorgon men jag kommer inte läsa mer idag!
Asså fatta att jag inte orkar, jag tar skiten i morgon och får se vad som händer...
Aja idag var jag med alma en snabbis, vi kollade typ bara på film sen hade hon träning.
Igår vad jag med Alex,Emma,Vendela,Nils, Zackan och Lukas...HOPPAS ATT JAG INTE GLÖMDE NÅGON!
plus att jag hade engelska prov som var ganska enkelt, eller det var helt okej...
Dagen gick ganska fort. Vi var på stadsbibloteket i 40 minuter typ men det tog 1 timma dit och tillbaks så jag missade SO lektionen som skulle vara i 1 timma och Svenskan i 2 timmar , gött!
GR!!! det är inget bra på tv idag....får la plugga...okej nej det ska jag inte! jag sitter vid datorn och läser bloggar :)
/stina

btw så mår jag skit och har ingen ork alls i kroppen, känns som jag ska svimma när som helst...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ta en macka? :D

2011-10-14 @ 09:16:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0