lala

har precis ätit och just nu lyssnar jag på aweeesomeee musik..orkar inte skriva vad låtarna heter, men ah...
Jag slutade 13.35 för att vi hade ingen elevensval (så egentilgen skulle jag slutat klockan 15.05) men då så skulle jag ha stöd kompis möte så jag fick stanna kvar 30 minuter till..men vi fick kakor så det va värt:) haha tack Amanda och Isabel som köpte kakorna ;)
Efter skolan cyklade jag hem och värmde mej och väntade på Vendela och Cassandra tills dem kom hem.
typ 16.00 var dem hemma hos cassandra och jag åkte dit och vi åt och spelade kort(?!) haha, sen gick vi upp till berget. SKÖNT ATT DET ÄR FREDAG IMORGON! /stina♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

sv. nope...ta en paus. Inte sluta för alltid.

2011-10-13 @ 21:02:54
Postat av: NellieB

sv. nope...ta en paus. Inte sluta för alltid.

2011-10-13 @ 21:03:10
URL: http://nelleiberntsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0