jag saknar dig mindre och mindre

en helt okej helg har det varit, eller det har varit en jätte okej helg :)
lördags spelade jag match och vi förlorade..men vi var endå jätte bra... som alltid♥
Efter mötte jag upp Matilda och Vendela vid kvantum och köpte lite godis.
Efter det hade vi VERKLIGEN inget att göra så att vi satte oss på bussen och åkte till snipen och hoppade vi av där.
Haha sen vi ba -vad gör vi här?!:P så vi satte oss på bussen igen och åkte vidare men vi visste fortfarande inte vart vi skulle så vi typ ba -vi hoppar av vid jennie, där får man alltid vara ;) så vi hoppade av vid jennie och typ hjälpte henne välja kläder och fixade hennes hår( okej jag gjorde inget, bara välte hennes kläningar), för hon skulle nämligen in till stan och äte middag med hennes kusiner.
Sedan skulle vendela hem och jag och Matilda stack till skintebo och träffa massor av folk sen GICK jag hem (det är typ 2 km) i mörkret-.-
Aja jag åt middag och igentligen hade jag bestämmt med vendela att vi skulle sova över hos mej men hon fick inte men klockan tjugo i nio så kom hon på att vi kunde sova hos henne ...
Hahah så jag tog bussen till vendela och sov över där;)
idag var jag med alex,lukas,sebbe,gurra,cassandra och vendela. vi gjorde inget speciellt igentligen...
nu ska jag läsa innebandy magasin och lyssna på musik tills gustafssons tre trappor börjar./stina♥
mariiiiia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0