Gäsp...

Hej alla där hemma! Är jätte trött och klockan är bara 9, inte normalt. Men idag har vait en ganska bra dag, vi förlorade matchen men jag blev glad när jag kom in till stan med tjejerna. Det va extra surt för vi förlorade på straffar, haha jag började gråta så min mascara rann! Men jag kom hem med en jätte fin blus från fiorucci och så fic jag en odd molly blus av älskade Jenzii! Tack tack tack Jennie! Vi va säkert inne i stan i 4 timmar eller nått, det kändes som vi va där jätte länge. Men det var ett par riktigt roliga timmar.
Kollade precis på en film som heter RIO och den var jätte kul. Tippsar den (det är en barnfilm) men ändå! Jag älskar barnfilmer, kanske för att jag är ett barn? Men jag ska nog sätta mig och äta lite godis och läsa det nya nr av ELLE, hat längtat. Har typ läst dom andra typ 100 gånger..men ni får ha det super så ses vi imorgon! Juste, imorgon åker jag nog in till kungsmässan med Madde och Jennie, vi får se.. CIAAOOOO!
/maajaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0