Fredagsmys!

Hej alla fredagsmyälskare! Har precis ätit middag, underbart! Och nu sitter jag här och kollar på idol. Myyys, med godis, glass, chips och familjen.

För nån timme sedan kom jag hem från frölundatorg. Efter jag hade slutat skolan så åte jag och Tea dit med buss. Vi provade lite kläder och jag har hittat tre tröjor jag ska köpa. Två blusar från raglady och en odd molly. Det är bara att börja spara (elller fjäska lite för mamma, haha!) Jag och Tea tog en fika på EH och sen fick vi skjuts av mamma. Imorgon blir det match med laget, och sen gosseee med tjejerna! Bästa helgen!

Kom hem med lite Make up store smink och en ny tröja, nöjd!






Ber om ursäkt för den dåliga kameran, den är tagen med web camen!

/Maajaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0