detta kanske ni inte visste om mej

  • Jag kan inte vara ovän med någon, jag kan bråka med någon men inte direkt i mer än en dag, det går inte!
  • Jag kan inte göra en bulle i håret, det tar 15 minuter och få den lite bra
  • Jag tycker att det är skit tråkigt att läsa Kissies, Fokis och typ Kenzas bloggar, läser bara mina kompisar och dem jag vet vilka dem är.
  • Jag tycker prov suger
  • Att måla naglarna är sjukt roligt och fint, jag har nästan alltid nagellack
  • Jag följer inget mode, jag köper det jag tycker är snyggt
  • Jag har ett iphoneskal som är helt och inte sönder.
  • Jag hatar min dator, den suger
  • Alla 00-99 är as snälla mot mej
  • Jag är stöd kompis..haha jag och Alex blev stödkompisar i min klass
Så nu vet ni lite om mej, det är väldigt kul att läsa sånt märkte jag idag när jag läste Jennies blogg:D
/stina
GAMMAL BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0