Dagens

Heej, idag börjar jag 10.20..fast det gör jag varje fredag. Men vi slutar 15.30och det ör inte lika roligt. Men iaf så har jag klätt på mig och ska bara äta. Sen ska jag bara göra ingenting. När Madde slutar tar hon bussen till min skola ochsen åker vi på spa kväll hos Jenzii!
Igår kom Madde hem till mig, jag trodde inte att det skulle bli nått men det blev det. När hon kom hit så satt vi och pratade lite och sen åkte vi till kvantum och köpte godis, busigt. Det va as kul, för jag hade fått en helum ballong (stavning) och så andades jag och Madde in den eller hur man nu ska säga och vi pratade as roligt! Jag tipsar er att göra det..om ni inte redan har gjort det. Det kanske kommer en video på när vi gör det senare ikväll. Men jag och Madde hade iaf jätte kul. Hennes pappa kom inte och hämtade henne förrän ty halv 9, så vi satt och kollade på Robinsson, nu ska jag ätaaa. Ciaaoo!
Dagens outfit:


Jeans: Gina     Tröja: Monkey     Stickat: Marc Lauge
+Odd Molly jacka, UGG's och halsduk

/Maajaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0