alohaaaaa

okej, mina inlägg kanske är sjukt tråkiga men det har hänt lite saker så jag kanske visade det på bloggen.
Jag ska verkligen sluta med det. Jag ska bli mycket mer roligare:D
DETTA ÄR EN GREJ JAG HITTADE PÅ JULIAS BLOGG!
- 10 frågor om dina vänner
vem vet mest om dig? hmm, vendela:)
vem är snyggast av dina vänner? Alla är hetaaaa:)
Vem av dina vänner litar du på mest? vendela :)
Vem pratar du med om du är ledsen? Vendela
Vem har du roligast med? hm, alla mina vänner som står mej nära typ:)
Har någon av dina vänner någongång tagit din pojkvän? haha nej!
Har du tagit någon av dina vänners pojkvän? nej, det tror jag inte...
Vem umgås du mest med? vet inte..alla typ :)
Har du mest killvänner eller tjejvänner? tjej vänner!
KÄRLEK
Har du kysst någon idag? nej
Har du ett förhållande? nej
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? why not....xPP
Har du varit tillsammans med två samtidigt? neeeeej!
var va dina föreldrar när dom blev tilsammans? vem bryr sejjjj
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen?NEJ!
Har du tagit någons pojkvän/flickvän?  neeeej, inte vad jag vet ....
10 Frågor om din familj
vem står dig närmast? vet inte..
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? ahhh!
vem är farligast i din familj? min hund :)
Vem är roligast i din familj? min pappa :)'
har ni något husdjur? en hund:)
sover du oftast med? mitt täcke ;))
TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? mamma
Vem ringde du senast? Vilma
Vem sms:a till dig senast? Marcus
Vem  sms:a du till senast? Anna


---------------------------------------------------------------------------------
SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? japp
Använder du wax? neeej:)
Använder du ögonskugga? nej!!!:P
Använder du kajal? nej....
Använder du hårspray? nej, ibland..
Använder du volymspray? neeeej!!:)
Uppsatt hår eller hängande? olika :)
plattar/lockar du håret varje dag ? jappppppp:D
/STINAAAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0