Waterwörld

Hej, kom hem frän träningen för nån timme sedan och det va rätt tuff träning ska ni veta mina små vänner. Några (vet inte vilka) hade gjort nått test och dom kom fram till att Sveriges ungdomar hade sämst kondis i hela världen, inte troligt. Men iallafall har våra tränare verkligen tagit åt sig av det så det är hård träning, hård träning och hård träning för våran del. På fredag är det match, tagga!
Imorgon ska jag vara med Lovisa, kul!
Ska bara passa på att tipsa er om Frida's blogg, www.fridawiking.blogg.se. Super bra blogg, om jag får säga det själv! Så den tycker jag att ni ska titta in på, nu ska jag ta en kopp te och kolla på Waterwörld!
/pusshej, maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0