mysigt!

efter en lång och jätte rolig dag ska jag lägga mej i sängen med datorn  , tv, mobilen och popcorn! as chill!
VI ÄR VIDARE I SM! vi vann första matchen mot eken med 4-1?sedan mötte vi IBK göteborg och vi förlorde med 4-3 ganska surt jao...och då trodde vi att vi skulle förlora och inte vara med i SM cupen.
Men det var inte helt kört! Eken behövde vinna över IBK göteborg och vi trodde aldrig att den skulle göra det:( MEN DET GJORDE DEM MED ETT MÅL! haha tck eken för att ni vann! ni kanske inte fattar ett skit men jajaaa... haha!
Nästa match är nästa år:D:D 2012 om inte världen har gått under...?
Imorgon ska jag kolla på f-99 på deras SM match sedan ska jag vara sargvakt eller något sånt:P så att jag ska tillbringa hela helgen i X3M, /STINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0