lyckat

tjenaareeee
nu ligger jag i min säng och bara tar det lungt, jätte skönt!
igår var det jätte kul! okej nu kommer det svåraste av allt, skriva vilka som jag var med..Jag,Vendela,Matilda,Lukas,Daniel,Alex,Karro,Jacob,Sara,Elin,Alma,Emelie,Emma,Philip,Vilma,Anders,Hanna, Johanna...
haha 18 stycken ..haha! först var jag och emelie på träning så att vi kom lite sent till hockey matchen (p-98as) men dem van iaf:D Sedan stack typ Jag,Alex,Lukas,Daniel,Matilda,Hede, Anders typ till lindås och typ träffade människor, haha låter jätte tråkigt men det var roligt, en lyckad kväll ;) sedan hämtade Vendela mamma oss så sov jag där, och jag blev tvungen att åka hem jätte tidigt för att jag ska ha träning och ikväll sover jag hos Alma och Vilma och har FUCKING match imon!!! /stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0