lite fakta så dääär

Vad heter du? Stina
Hur gammal är du? 13
Vart bor du? Göteborg
Hårfärg? blondin
Ögonfärg?blå
Hur lång är du? lång iallafall, vet inte hur lång..
Kär? 
Singel eller upptagen? singel
Hur många har du kysst? ingen
När och vem kysste du senast? 

Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Shoppa som fan
Favoritland? venne
Favoritfärg? grööööön
Film? Scary movieeee
Bok? i taket lyser sjärnorna

Vad gillar du mest med dig själv? - att jag är lat, det är braaaa
Vad gillar du minst med dig själv?- ansikts formen, ser ut som en legobit
Nämn en person du aldrig skulle klara dig utan ? -Vendela min lilla gris
En person du älskar - Maja :D
En person du hatar - jo men det säger jag nog
Ut och festa eller myskväll?- festa
Saknar du någon just nu?- japp,

Vad är det bästa som hänt dig?- Att jag började i Innebandy , haha töönt!
Beroende av något?- mobilen
Ditt livs största misstag?- Att jag inte köpte den tröja jag såg..:( hhöö
Om du fick välja en enda person att umgås med resten av ditt liv, vem skulle det vara? hmm?
Har du några tatueringar? näää
Piercingar? öronen
Vem är mest lik dig? Mamma
Har du någon förebild? njaaa

Vad ska du göra idag? Kolla på den som dräper
Vad är det värsta du vet? När en jävel ignorerar mej-.-
Vad är det bästa du vet? Får ett gulligt sms, jaja töönt
Vad åt du senast? kyckling, hhaahahah
Vad köpte du senast? tuggummi
Vem är din favorit kändis? Cody simpson
Tränar du? japp, om innebandy räknas
När går du och lägger dig? halv 11 kanske
Vad är klockan nu? 19.28
Är du nöjd med ditt liv? mm
/stina the no lifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0