Just do it!

Hej hej hej och hej! Nu har jag gjort alla min läxor...jaja nästan alla. Men det käns as gött, nu kan jag slappna av lite! Idag har varit en ganska hemsk dag, men inte hemskare än vanligt, Matte, NO resurs och lite sånna tråkiga ämnen. Snart blir det middag, hoppas på nått gottii gott gott! Haha! Idag på franskan så skrattade jag och Tea hela lektionen. Våran lärare sa till oss hela tiden, och sen försökte Tea peta mig med en penna så drog jag upp handen för att "skydda mig" så min lärare bah: Ja Maja, vad heter polis på franska? Och jag hade inte lyssnat så jag bara börja skratta och blev helt röd i ansiktet, och Tea bara satt och skrattade åt mig! Alla bara satt och
stirrade och trodde jag hade 0 IQ (villket är ganska sant, haha!) Men vi skrattade oss igenom hela lektionen!
Ha det bra, puusssheej!
Bilder från "Hard Rock" från Jenek

/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0