frölunda in my <3

för typ 20 minuter sen kom jag hem från en frölunda match med Maja.
SKIIIT KUL, fast det är alltid kul med Maja♥
Haha asså jag tror nog inte att jag kan skriva allt men ahh..
Magnus Kahnberg blev typ RÅ tacklad och fick åka in till sjukhus, inte bra.
btw så lämna han en jätte fin blodpööl, haha ..sorgligt </3
I första perioden satt det några killar som typ petade på min rygg och jag vände mej om varje gång och gav den VÄRLDENS bitch blickar och hoppades på att dem skulle sluta men NEJ! dem forstatte men tillslut stack dem (hallelujah) och när dem stack dem ba "hej då, vi kommer strax" och tog på Majas axel....USH! hhaha
men ah.....det hände inte mer men det är liksom careboxx på det ....

imorgon skall jag spela innebandy match mot p99, looooooooool?
men ahh...klockan ett typ ..sämsta tiden?
Jag skall även vara med vendela men jag hoppas att hon kan kolla på matchen och följa med mej hem efter ... NU VET NI!
/stina

sommmmmmmmar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0