föörlååt

haha mitt förra inlägg blev lite konstigt och tråkigt, förlåt för det!
Jag var arg, ledsen,glad och trött på samma gång.
Men aja...jag la mej i sängen arg som en bi typ klockan 9 och somnade.
Vaknade typ klockan 12 igen och åt och tog på mej en ansiktsmask och sedan hade jag 3 missade samtal från Cassi.
Så jag ringde upp cassi och så bestämde vi att ta en lång promenad men hundarna och det gjorde vi. vi gick i 1 timma och 45 minuter..haha min hund ligger och snarkar bredvid mej, jag är själv jätte trött...¨
Nu ska jag typ sätte på tv:n och bara ta det lungt resten av dagen. HOPPAS ATT DET BLIR GOD MAT IKVÄLL♥
lovar att det blir kyckling eller något som vi ALLTID äter -.-
/stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0