Crazy But True - Cody Simpson

hemma nu! Jag har varit på innebandy träning och det var awesome, älskar innebandy.
Imorgon måste jag gå upp 11 för att jag ska till träning klockan 12 & sedan kanske jag ska träna dem små fast jag tror inte att jag orkar det men men ,  jag kanske ska titta på träningen. Men iallafall efter ska jag spela innebandy match mot sportlife:) haha och idag var jag med Lovisa ...hehe lovisa in my <3 vi typ åt as länge och snackade sedan tog vi typ bilder, hhaha man tar ALLTID bilder när man är med Lovisa ;) /stina
OCH FÖR ER SOM SMSAR TILL MEJ! JAG KAN INTE SVARA!!!!

Kommentarer
Postat av: I S A <3

You are in my <3. Bby!!!

Haha ALLTID !! <3

2011-11-11 @ 23:04:01
URL: http://vastkustbarnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0