Cody Simpson in My (L)

Åh, Cody Simpson vill du gifta dej med mej?:D haha lol...? Men han är GRYM kan INTE sluta lyssna på hans as GRYMA låtar, det går inte!
Iallafall så gick dagen ganska segt, jag blev Grumpy ( en av dem 7 dvärgarna i Snövit) haha vi ska göra en pjäs på engelska och då blev det Snövit och jag blev Grumpy :D awesome , det gjorde min dag verkligen! Men efter skolan var jag med Vendela, Alex, Nils, Hugo,Niklas,Adrian, Cassi,William N,Gurra, Zackarias ... Och en till Zackarias och någon typ som hette Arvid.. Haha tror det var alla;) men först var vi på rinken och spelade typ "street hockey" haha jag och Vendela var med och spelade, haha vi ägde :D men sedan gick typ William,Arvid?, någon Zackarias och då var det bara nygårdsbarn kvar och vi gick runt men det slutade att vi satt på en lekplats och jag åkte runt med Hugos långboard( vettefan hur det stavas?),JAG ÄR BÄST PÅ LÅNGBOARD!men runt 18.30 stack alla hem så jag,Cassi, Hugo och Nils hämtade min och cassis cykel och där Hugo skulle svänga in stannade vi ett tag( typ 1 timma) och snackade ,det var sjukt kul med kallt;$
Men runt 20.00 kom jag iallafall hem och gjorde läxan tills 22.30, så snacka om att jag är trött! Imorgon ska jag ta bussen efter skolan till Lindås och möta upp Lovisa så träffas vi innan träningen :D go'natt /Stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0