Ber så mycket om ursäkt!

Hej, ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte har bloggat så mycket men har inte hunnit! har haft jätte mycket saker denna helgen! Men det har varit en super helg! På fredagen mysade jag med familjen och åt massa gott, på lördagen ringde jag Tea och så åkte vi till frölunda torg på jakt efter ett par nya jeans till mig för mina sprack. Jag kom hem med ett par snygga svarta från JC. Sen skulle Tea spela match så jag kollade på deen! När den va slut åkte jag och Tea hem till mig och där väntade godis, kladdkaka, pizza och myyyys! Efter en stund kom Matte-Patte och vi hade jätte kul alla tre! Sen va Tea tvungen att gå hem för hon skulle spela match nästa dag. Men Matilda sovde över här. Klockan typ 3 på natten satt vi och spelade kort, haha! På söndagen (idag) så skulle jag spela match så Matilda följde med och kollade på den, vi vann såklart! Och efter matchen åkte jag hem och städa hela huset, och fick betalt des utom så nu har jag värsta cachhfloooow (stavning :PPpppPPPp) Nu ska jag kolla på tv, ha det bra pusshej!
Bild från helgen, tagen med mitt nya stativ
/maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0