100 frågor om mej..

GANSKA TRÅKIGT JAOOOO!

1.namn? - stina
2. År?- 13
3. Vart bor du? - göteborg
4. Färg på ditt hus? - blå
5. Hus eller lägenhet? - haha jag vet inte
6. Klass? - 7b
7. Vilket år tar du studenten? - det beror på om jag ska gå om....
8. När gick du upp i morse? - 11.05 typ
9. När ska du sova? - när jag är trött;)
10. Vad har du ätit idag? - Macka,Kött och potatis..och choklad =) och ett äpple
11. Dagens klädsel? - One piece
12. Dagens smink? - Inget sminkt i dag :)
13. Dagens roligaste? - Att vi förlorade med 16-2 och endå satt vi och skratta efter matchen

Socialt:
14. Har du många vänner? - Jaoop
15. Har du ovänner? - venne
16. Vem chattade du med senast? - Någon alexander
17. Har du pojk-/flickvän? - NEJ!:((((((((((((
18. Vem pratade du med sist? - hela familjen....typ:)
19. Vem fick du senast sms ifrån? - Alexander maaa homiieeeeee

Favorit:
20. Film? - Scary movie 2
21. Lååt? - vettefam
22. Mat? - vettefann
23. Dryck? - Coca cola
24. Färg? - grööööön
25. Stad? - stockholm
26. Land? - venneeeee
27. Ämne i skolan? Engelska
28. Människa? - venneeee

Senaste:
29. Gången du shoppade? - längesen
30. Gången du bakade? - typ en vecka sen
31. Gången du stulit något? - har inte gjort det
32. Gången du rökte?- har inte rökt
33. Gången du drack? - haha jag dricker inte
34. Personen du kramade? - Lovisa
35. Gången d?- fattar precissss
36. Personen du dampade på? - kan jag inte säga...:0
37. Personen du bråkade med? - kommer inte ihåg....
38. Personen du blev ovän med? - no one
39. Gången du fick skrattattack? - haha på matchen
40. Personen du snackade i tel med? - pappa
41. Gången du grät ? - venne
42. Gången du var ledsen?- typ en timma sen...
43. Personen du sa snygg till? - OJ, kan jag inte säga

Antingen eller:
44. Svart eller vitt? - vitt
45. Hund eller katt? - hund
46. Ute eller hemma? - ute
47. Tvspel eller datorspel? - inget
48. Singel eller upptagen? - UPPTAGEN
49. Strula eller kramas? - båda...haha nej men jag vettefan!!
50. Lunarstorm, msn eller playahead? - inget
51. Ragga eller bli uppraggad? - Uppraggad?
52. Blont eller svart hår? - blont
53. Har du blåa ögon eller bruna? - blåa :)
54. Choklad eller lakrits? - Choklad
55. Coca cola eller fanta? - fanta
56. Pizza eller kebab? - Pizza..
57. Randigt eller prickigt? - randigt
58. Blatte eller svenne? - Svenne
59. Älska eller bli älskad? - bli älskad
60. Leva eller dö? - tror du jag är emo? LEVA VAFAN:DD
61. Vänner eller familj? - båda


62. Personer du älskar? - MÅNGA!
63. Personer du hatar? -ett antal stycken
64. Glassar du ätit på en dag? - jag räknar vettu
65. Gånger du haft minnesluckor? - ?
66. Gånger du varit hög? -alltid, jag är alkis
67. Personer du saknar just nu? - Mina vänner!
68. Gånger ditt hjärta brustit? - räknar inte direkt..
Vem:
69. Kommer du inte överens med? - vettefann
70. Vill du kyssa nu? - det kan jag ju inte sägaaaaaaa
71. Ska du träffa imorgon? - FOREVER ALONE
72. Sjöng du senast för? - vettefäään
73. Skickade du senast gb till i pea - HAHAH wtf???
74. Spelade du tvspel med senast? - bra fråga
75. Vill du ta med på resa nu? - någon vän
76. Vill du kasta en sten i huvudet på? - ...
77. Förtjänar att dö? - ...
78. Är söt? - mitt skrivbord
79. Vill du sova jämsides med i natt? - mitt gossedjur

Vad:
80. Gör dig glad? - maaaaa homiiieeeessss
81. Gör dig ledsen? - idioter
82. Vill du helst göra nu? - träffa någon rolig
83. Önskar du att du slapp göra? - gå i skolan
84. Vill du ha nu? - en snygg pojkvän
85. Önskar du dig i födelsedagspresent? - uggs
86. Längtar du till? - Inte till skolan i all fall.
87. Tycker du om dina betyg? - sämst
88. Ångrar du i ditt liv? - hehe
89. Är det bästa som hänt dig? - hehe, deeeduuuu
Vad tycker du om?
90. Rökare? - ...
91. Bråk? - SKIT KUL ATT BRÅKA? haha nej men jag hatar att bråka
92. Killar? - heta
93. Tjejer? - vissa är jobbiga
94. Skola? - kan dra åt helvete
95. Framtid? -.....

Övrigt:
96. Är du kär? - tror det
97. Hur lång är du? - 3 meter
98. Första tanken när du vaknade? - vi kommer förlora...
99. Sista tanken när du somnade? - hehe deee duuu
100. Hur mycket är klockan nu? - 19.15
HAHHAHAHA ÅHH VILKEN ÄCKLIG NO LIFER JAG ÄR!
/stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0