Where them girls At- (David guetta, Nicki Minja & Flo Rida)

Godmorgon!©
Idag har jag inte bestämt något med någon , har typ smsat alla mina kompisar men ingen svarar , alla dissar mej :(
jag känner för att spela innebandy, jag vill typ åka till X3M och skjuta lite:D
Imorgon ska vi praoa och jag praoar ensam hos mammas jobb & jag fattar inte vad jag ska göra men det låter roligt:)
Jag kan typ inte beskriva vad mamma jobbar med men ....typ lokaler..hehe ;)
Igår så va det ju eurovision song contest(stavning?) och eric kom 3:a , det är ju jätte bra !
Nu kan man iallafall vara stolt av att bo i sverige.
Det har alltid gått så sjukt dåligt på det senste på eurovision ..
Nu ska jag äta och fixa mej lite och försöka hitta en kompis som vill hitta på något :)
/stina♥



Kommentarer
Postat av: Lovisa

Haha tack sötis! Nej det kommer vi troligtvis inte... eller iaf inte jag:)

2011-05-15 @ 13:57:40
URL: http://shisaalicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0