water nails.

Japp, har precis gjort water nails, helt ärligt blev det skit fult , hatar det !
hehe ganska dålig uppdatering :ss
men jag har inte haft tid och det har jag skrivigt i tidigare inlägg.
fredagen hade jag innebandy avslutning och jag ska lägga ut bilder på det för isas skull , gör allt för henne , haha !;d
hittade en parfym som luktar AWESOME , helt sjukt , ska gifta mej med den parfymen  !:)
väntar på min mat just nu ;)
har lite läxa ,men den tänkte jag göra samtidigt som jag kollar på Big Brother, eller det kanske inte händer..
har fasnat på desperate houeswives, en drog ! värre än knark typ , en döds sjukdom ! xO
MEN JAG ÄR LEDSEN LOVISA JAG ORKAR INTE LÄGGA UPP BILDERNA JUST NU , GÖR DET EN DAG NÄR JAG PALLAR ! /stina♥§
haha het bild va ?
hittade den på datan , 1 år gammal bild xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0