u are awesome.

Verinica maggio du är helt galet bra! har lyssnat på hennes album "satan i gatan" mins 5 gånger idag , KAN INTE LYSSNA MER :( helt galet ;)
Sen har jag också damp lyssnat på justin bibers låtar ? ;o ska ladda ner Never Say Never snart tror jag , blir så avis på dem som redan har sett den. Justin biber=awesome boy.
________________________________________________
Tror att det blir Liseberg imorgon men alma,cassi,vende och vilma .. men sen hoppas jag att Falken går och jag hoppas att han tar med sej några.
Jag tror att det en drog att vara tonåring. När jag var 12 så hade jag alltid ständat och inte en enda fläck i mitt rum, men nu så är det så stökigt att jag inte ens ser golvet. Ska försöka städa lite nu.
Jag tror inte att det blir så mycket mer rent i mitt rum idag för att jag ska kolla på desperate housewives.
kollar man på ett avsnitt så fasnar man och kollar klart den skivan.
Haha sitter och kollar på ett avsnitt nu och Gabbi är ju för goo ;)
/ stina
mys kläderna på & allt :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Stiny vill du göra en sån där text efter varje inlägg på min blogg? Fast jag har en annan "text" att skriva där nere^^ pusss

2011-05-27 @ 15:59:46
URL: http://jenek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0