Today !

Heeeeeeej !
Idag har varit en good day !
Förs vaknade jag i Stinyys hem, vi åt frukost och sen stack jag hem och bytte om till matchkläder.
För att komma till de stället vi skulle spela match på så var man tvungen att åka färga.
De va assssssssss najs HAHA !
När vi satt på färgan så mötte vi den domaren vi skulle ha, jag och jennie skulle hälsa på honom.
Maja: Heeej !
Domaren: Hej
M: Ja de är jag som är Maja och jag är halft lagkamten (fattar inte varför jag sa så?)
D: Okeeeeeej ?
M: Ja då får vi väll hoppas att vi vinner !
Domaren ler och kollar på meej, HAHA vi stog och skakade hand typ en timme.
Jaja, när vi kom fram så började vi värma upp, men de va så himmla varmt !
När matchen va slut så hade vi vunnit med 9-0 !
Själv gjorde jag 2 mål och två asister (eller hur de nu stavas)
BILDER FRÅN MATCHEN
Lots of love♥ /Maja

Kommentarer
Postat av: Matildaaa

Maja jag haaatttaaar dig!!! :(((:((:(

2011-05-12 @ 18:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0