sola bada ute och grilla, britney spears har rakat sin frilla.

hihi lite random rubrik :)
Denna dagen har jag verkligen gillat, allting har gått så bra ...förutom för Emma, som tappade sin iphone på grusplanen och det har blivigt en fin spricka ,!
Men du Emma ...Det framhäver dina ögon !
Jag har gjort klar historian *stolt,hooooooooost* =)
Okej en ska vara klar imorgon men jag låg lite efter ...:)
På Onsdag ska vi ha grammatik pro ...och jag lovar er ...jag kan INGET skit ... jag tror att jag skiter i provet ...det har gått så bra på alla andra ...:ss
Jag ska inte vara sjukt då för då måste man sitta ensam i ett rum när man blir frisk ...OCH DET VILL JAG INTE !
cioa
/stina♥'

jag jag vet att jag ser sjukt ledsen ut , men jag kör den dramatsika minen ! ;D

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

Hej :) Nu är vinnaren av den valfri one piecen utsedd. Vinnaren har blivit mailad + länkad i inlägget där ni anmälde er till att täva.. Det hittar ni på KATEGORIER > TÄVLINGAR!! sen är det bara att bläddra tillbaka till inlägget! Tack för att du deltog :)



Nu har jag startat en ny tävling där du kan vinna valfritt märkesplagg/produkt från märken som louis vuitton, ed hardy, gucci, converse osv. Klicka på länken här under för att komma till tävlingen! :

http://vadfanskajagheta.se/2011/may/vinn-valfri-markesproduktplagg.html#comment

2011-05-10 @ 08:24:52
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0