Sara !

Hej, kom precis hem från en mycket bra dag med Sara. Men först va jag i skolan. Gympa med brännboll, tjejerna mot killarna. Man fick avdrag om man svärde. HAHA, killarna fick 20-. Tjejerna fick noll. Fast killarna vann ändå med typ 30 poäng. Sen var det matte, och slöjd. Jag gjorde klart min halsduk i syslöjden. Den blev faktiskt jätte fin ! Eftersom det va sista gången så va alla typ klara så vi fick sluta en timme tidigare. Då åkte jag och mötte Sara vid Tempo. Då åkte vi hem till Sara och åt lite och tittade lite på TV. Sen åkte vi till Frölunda och fikade. Vi köpte varsin Frapino på Expreso House, mmm ! Sen kollade vi runt i lite olika affärer. Jag hittade en super snygg tröja på Sister. Ska köpa den när jag har råd. Sen åkte vi hem till Sara igen, där hennes mamma hade lagat en go middag. Vid åtta skulle jag cykla hem, men då hade det börjat regna. Jag fick skynda mej hem. Nu sitter jag här i min varma pyamas och kollar på "Herr och fru".
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0