Never give up !

Kom precis hem från en hemsk skoldag, jag menar det. Det var inte kul. Först hade vi Svenska, vi satt bara och läste och var inne på våra datorer. Jätte kul. Sen hade vi matte, vi fick tillbaka våra prov, det gick inte så bra för mej. Jag blev as ledsen för jag hade tränat jätte mycket ! Och så hade våran lärare missat massor av saker. Sen på håltimmen så åkte jag och EmmaLj hem till henne och åt. Det är inte så god mat i våran skolan, även om vi har varit med i en tävling och så vann vi, Sveriges godaste skolmat ? Där kan jag inte instämma ! Visa saker i skolan kan vara goda, men att vi fick ett pris för Sveriges godaste skolmat, liksom vad tänkte dom där. Ajja, sen hade vi gymmpa. Snart ska jag kolla på våran match, jag ska inte vara med. Det är för att jag har varit med på varje mtach. Men på söndag, då ska jag vara med och spela. Juste, vi vann "Veckans blogg" hos en söt tjej som heter Kajsa. Tack så mycket för alla som röstade på oss !
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0