Nästa, fotboll !

Heeeej !
Snart sticker jag till fotbollen, det är match.
Den kommer vi så klart vinna tjejjor !
Hovås Billdal vs Näset
Efter det sticker jag till frida, min familj ska äta middag där senare på kvällen.
Då sover jag över med henne.
Justee, ni kanske undrar vad det va jag och frida skulle göra igår ?
Det va en överaskningsfest för våran bästis Karro.
Vi gick in i hennes vardagsrum och hoppade fram och skrek grattis och massa sånt.
Hon blev jätte överaskad. De va inte bara jag och frida utan Sebbe, Anders, Axel, Emma, Johanna, Sara, Amanda, Frida, jag och såklart Karro !
Det va jätte kul !
Efter att vi hade överaskat henne så satte vi henne i bilen med ögonbindel på sej och musik i öronen.
De va för att hon inte skulle se var vi va påväg och för att hon inte skulle höra var vi va.
Vi skulle alltså till en simmhal.
När vi va framme vid poolen puttade vi i henne i vattnet.
Vi va såklart ensamma i pasängen.
Sedan hoppafe alla i med kläder.
Vi åt pizza och godis och badade i flera timmar !
Me and mu gaaaang !
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0