liseberg:)

va på liseberg idag med Cassi & Vilma.
Det va inte alls många folk där men en himla massa jobbiga "jobbarfolk".
Dom sa till mej att sitta ordentligt ...och jag satt baklänges på flumride men endå ;)
spelade  på sånna hjul typ choklad hjul ?med vann typ inget ...:(
Men Cassi van och det gjorde Vilma också..:)
Haha !  det blev kebab och pitabröd i skolan idag , det är det bästa på länge, hihi det skulle Gurkan i big brother gilla :D
och nu ska jag chilla framför soffan med min älskade familj,...vet inte vad vi ska kolla på.
Pappa vill nog kolla på Finland-Ryssland ;(hockey match för er som inte vet)
Jag vill kolla på big brother men mamma spelar in det så det spelar inte så mycket vad vi kollar på :d
Jag gillar att kolla på hockey, hehe ! xd
OCH SVERIGE ÄR I FINAL I HOCKEYYYYYYYYY!
yäääyyhhhh!
ciao
/stina

kebab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0