like suicide

Sol, Julia, Ben & Jerry's = bäst.
Julia kommer till mej vid 1 tiden så ska vi ha det galet kul.
Julia är lika gamal som mej.
Hon är 13 år precis som mej.
Hon har brunt hår , precis som inte jag har.
Hon är galet snyggggg !
och det bästa , BARA MIN !
Vi har kännt varandra hela livet , ända sen vi va 1 år gamla.
På dagis kunde vi aldrig släppa varandra vi var alltid med varandra.
När vi blev "stora" flickor så kom vi i skilda klasser :(
tappade kontakten jätte mycket, men vi träffade varandra endå så ofta vi kunde/ville.
Senare När vi började i 4:an kom vi samma klass och vi va med varandra hela tiden , världens lyckligaste ju !
Men när vi skulle börja i 6:an flyttade julia till stan och bytte skolan och hela skiten :(
Så vi träffas inte så ofta , men vi träffas iaf en gång i månaden och då har vi det sjukt roligt, så idag kommer hon och det ska bli så roligt.
Tror jag gjorde henne lite ledsen när jag sa att jag inte orkade gå på Liseberg för att jag var där igår.
Men hon kan typ se atmosfesr från hennes balkong men hon har inte åkt den ?!?!
Men jag lovar dej  Julia att jag ska åka den med dej! ♥
/stina

Kommentarer
Postat av: Julia

älskar dig stina !

2011-05-30 @ 21:37:03
URL: http://juliaplacee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0