Fotboll och TV

Heeeeej ! Idag har jag varit i skolan, som vanligt, Vi fick slute 11:30 ! Jätte gött. Sen va jag hemma hos Isabelle och vi tittade på TV hela tiden först Rosa the movie, sen room rades, sen 9010 ! Jätte skönt att bara ta det lugnt. Sen stack vi till fotbollen, vi tränade lite på nickningar, nertagningar och yta. Det va en riktigt kul träning. Imorgon blir det träning med 97:orna. På onsdag blir det match, den vinner vi såklart, Just nu ligger vi etta i båda våra serier. Gryymmmt !
Me and my best friend !
/Maja

Kommentarer
Postat av: keela

tack, vad glad jag blir :) tyvärr så får jag sånna förfrågningar varje dag... och om jag sa ja då så skulle min blogg bli en reklamblogg för andra bloggar :(

2011-05-24 @ 12:28:23
URL: http://keela.se
Postat av: keela

tack, vad glad jag blir :) tyvärr så får jag sånna förfrågningar varje dag... och om jag sa ja då så skulle min blogg bli en reklamblogg för andra bloggar :(

2011-05-24 @ 12:28:24
URL: http://keela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0