Chaa Chaa

Tjabba tjena !
Idag har jag varit i skolan, först så va det engelska, sen va vi i kyrkan och lysnade på nån grej, sen hade vi eget arbete. De är så himmla gött, vi har inga läxor, inga prov, nothing nothing ! Skit nice ! Efter skolan va jag med Clara, när vi kom inanför hennes ytterdörr så hade hennes hund kisat mitt på kolvet. Det va inte lika nice. Så Clara fick plocka upp det. Mysigt mysigt ! Sen gjorde vi slade med dresing, jätte gott. Klockan halv fem cyklade jag hem från Clara och stack till fotbollen. Denna träningen övade vi på att nicka och så gkorde vi mycket styrka. Jag har så himmla ont i låren nu asså. Jag kan knappt gå, men så är det om man ska bli proffs. Hahaa !
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0