bondarna söker fruar.

japp precis vad vi gjorde idag , hehe , eller inte.
Vi cyklade till billdals stall på håltimman... desperata?
nej men vi skulle klappa hästarna, men det blev inte direkt så..
Vi tog bilder ist.
Vi klättrade upp på en hö "klump" och posade.
Det är ganska läskigt där vi va.
Johanna sa att det fanns fladdermöss på natten uppe vid taket , FYYYY!
Men nu på dagen va det små fåglar ;)¨
Våran första lektion idag va spanska och vissa av killarna trodde vi hade sovmorgon, för att tjejerna skulle ha spansk frukost och då får killarna sovmorgon men vi ska ha det nästa veck ist.
Och dom som inte kom på spanska lektionen får komma när vi ska göra spansk frukost och jobba med spanskan hehe, rätt åt er ! (:
Har tränat redovisningen nu och jag ska berätta om gustavs svåra dagar  !-.- kan det bli lite tråkigare eller , jo det kan det , vi ska ha provräkning på fredag , JAG BLIR GALEN !
fast det kanske jag redan är ?!
Sitter i pyamas och klockan är 19:40 liksom ?!
Aja jag får la vänta tills big brother börjar , (tror jag är kär i Martin!?)
Asså ibland får jag damp på facebook, eller vad folk komenterar på fb , GRRRRRRR, lägg av med det !):
Ska plugga lite till matte provet nu !:(
/stina♥



Kommentarer
Postat av: Amanda

Svar: Ah jag vet, i början tror man typ liiite på de, sen när han börjar snacka om att de som är döda kommer komma upp ur deras gravar och "flyga" till himlen.. Hahaha, men eller hur, man blir sjuukt rädd! Ha de bra <3

2011-05-18 @ 20:57:53
URL: http://aamandanathalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0