Sol och fint väder !

Ligger ute i solen och har det jätte skönt nu. Håller på att städa hela huset men jag kände att jag måste ta en liten paus från städandet och gå ut i det fina vädret. Det är ca 20 grader och perfeck väder för att ligga ute och sola. Saker jag har med mig ut är: Solglasögon, en bok som heter "Bara inte du" som är skriven av Katarina Von Bredow. Jag rekomenderar verkeligen hennes böcker. Sen har jag också med mej min älskade Mac. Om mindre än en 3 veckor så sticker jag till underbara Grekland. Det ska bli jätte skönt. Men jag vet dock om jag kommer kunna blogga på hela den veckan. Vi får hoppas att jag hinner och kan. Jag behöver ju köpa lite grejer innan jag åker. Jag har gjort en lista på vad som sk köpas innan jag åker.
♥ Bikini
♥ Magtröja
♥Solkräm
♥ Sommarskor
♥ Många tidningar
♥ En rosa resväska
Sen har jag väll mer saker jag måste köpa men dessa är dom jag kommer på just nu.
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0