Midsommar !

Kom precis hem från en underbar helg på landet. Först åt vi en härlif lunch, sen middag och sist jordgubbstårta. MUMMS ! När vi hade ätit lunch gjorde vi massor av tävlingar, typ spotta råtta. Det gick ut på att man skulle spotta en godisråtta så långt man kunde. Jag kom typ sist. Min syrra somär 4 år åt upp sin.. haha. Sen gjorde vi en lek som gick ut på att man skulle ha ett kex på pannan och så skulle man försöka få ner den till munen. Man fick bara använda ansiktet. Där om jag också sist. Mamma kom först. Sen skulle man äta ett godissnörre utan händer, mamma kom först igen.. Det va en jätte rolig kväll. Imorgon åker jag till Greklan, då kommer jag icke att blogga. Men jag kommer komma hem med massor av bilder som jag kommer lägga upp. Justte, jag beställde massa kläder från HM, blandannat solglasögon, långkläning, byxor, blus x2, pyamas mm. Hoppas ni får en trevlig vecka.
puss /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0