Marre !

Snart ska jag åka till frölunda med bästa MARRE. Jag tror jag ska köpa en långkläning. Igår va jag med Marre, Jakob och Malte. Det va bäst. Vi hade bestämmt att vi skulle mötas vid ett caffe nära mig. Men det hade vi helt glömmt. Så dom hade stott där och väntat på oss. Dom trodde vi hade dissat dom. Men dom gick hem till mig ich ringde på. Och då kom vi och öppnade. Vi stod där i våra OnePiece och skrattade som in i bänken. Vi hade helt glömmt bort det. men sen när vi va klara stack vi till hemköp. Köpte godis, gick hem till Marre och tittade på Easy A. GÖTT ! Sen sov Marre över här.
Juste, jag glömmde att berätta att jag va på Sverige-Mexico. SWE vann med 2-0. Laddar kanske upp lite bilder från matchen ikväll.
Puss /Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0