Liseberg !

Roligaste dagen ever, först sover jag över med Stiny Onsdag till Torsdag. På Torsdags morgonen titter jag och Stiny på Amarican Pie. Jätte skojj. Sen tar vi bussen till Liseberg, där möter vi massor av roligt folk. T.ex Linnea, Isabelle, Philip, Jacob, William och Axel. Super kul. På liseberg då så hänger vi lite med grabbarna grus. Vi åker massor av roliga attracktioner (stavning). Det första vi gör när vi kommer dit är att äta världens godaste burgare. Mums ! När vi ska åka collorado blir alla blöta, haha ! Sen skulle Jacob köra den där grejen när man ska slå med en klubba på en sak som åker upp, haha lite svårt att förklara men skit i det. Sen när jag kom hem åkte jag till min farfar som fyllde år. Nu ska jag borsta tånderna.
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0