klippt mej.

hola amigos!©
har inte haft en data vid min sida på hela helgen så har inte kunnat uppdatera.
Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde i fredags ....xO
Men iaf så var jag med Elin,Vendela,Sofia,Cassandra, Anders & Daniel igår. Det var sköjjj :D
Hela den dagen var jag med mamma och shoppade och klippte mej och sen när jag kom hem så hade jag ingen att vara med , MEN DÅ RINGDE SOFIA ! yeeessssss. Så kom hon och sen ringde cassi / Vendela och ringde och frågade om vi ville komma till Cassi och klockan var typ åtta men aja ..... Sen så blev det typ så att jag och Sofia sov hos cassi typ.
Daniel Anders Elin Vendela stack hem typ klockan halv elva och då sommnade vi typ två timmar efter det , och jag måtte bajssssssss.
Imorgan ska vi ha fotboll och jag HATAR att delta på sånt skit i skolan ;((((((((((( fuckkkkkk. Men man har inget val....
Sen efter ska jag och Vilma åka hem och kolla på desperate house wives och sedan sticka och kolla på polstjärnans (stavning) skolavslutning.
På tisadag ska jag åka med vilma till frölunda , hon skall köpa skor. PÅ Onsdag slutar vi i skolan , YYYYYYYEEEEEEESSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen vet jag inte vad jag ska göra och jag vet inte heller vad  jag ska skriva ...
ADIOS !
/stina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0