Fredagsmys

Sitter framför TV med min gosiga familj oc kollar på "Hajar som hajar". HAHA, min syrra ville se den men den är as ball. Men idag har jag varit med Anna och Angelika. Vi fixade frisyrer på varandra och åt mackor. Efter det åkte jag hem och överförde massor av bilder. Mitt minne på kameran va helt fult. Jag hade över 2000 bilder på den. Så de känns könt att den nästan är tom nu inför sommaren. Jag ska ju åka till Grekland och då är det skönt att man kan ta massor av bilder. Nu är det ite många dagar kvar tills det är sommar lov asså! Det är typ 5 dagar kvar. OMG !!!!!
Imorgon och på söndag ska ja spela fotbollsmatch. Dom vinner vi. På söndagen ska jag också vara men Vendela.
/Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0