7 timmar & 22 minuter kvar på spotify.

HOLA AMIGOS!
Är precis klar, har städat hela rumet och rensat typ halva rumet. Har lite till att städa men orka göra det idag :/
Nu gör jag inte så mycket förutom att lyssna på musik & vänta på att en app ska ladda klart. Fick detta tipset från Keelas blogg på typ en app som man kan byta färg och lägga till ramar osv+ att den är helt grattis , AWESOME!
Hehe nu testade jag den. Det blev ganska fult med endå, hehe:
Ganska bra ?
-nej!
Imorgon ska jag vara med Vendela min bästavän som jag typ inte har träffat på typ 4 dagar eller något! PANIK.
På midsommar tror jag att jag ska följa med Jennie till fjällis! :D GLAD !
Är det någon som vet en bra serie som man kan följa ? Jag kollar typ aldrig på tv längre. Är det  bra eller dåligt ? XDXDXD
Vet inte om jag ska skypa med Falken och Malte. Orkar inte det! Va med dem och Elin och Jennie hela dagen..
/stina ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0