USA !

Kom precis hem från en träff men ett gäng med NSA tjejer. Jag kanske inte har berättat att jag och mitt lag ska träna med några tjejer från USA. Vi ska spela med dom i Gothia Cup. Dom var hur roliga som helst. Dom var mellan      15-12 år. Dom har typ suttit i ett flygplan i 13 timmar och 5 timmar bussresa. Shiitt, fattar ni hur långt det är ?! SJUKT! Men det var iaf jätte kul att träffa dom. Dom var jätte snälla och dom bodde i Calefonia och Hawaie (stavning) mm. Tänk vad otroligt att bo i Calefonia. Grymt juu ! Nu sitter jag och kollar på Sverige-USA. Sverige spelar verkeligen inte bra, det står 2-1 till Sverige. Nu ska jag snart sova för att jag ska upp tidigt imorgon!
puss & Kram / Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0