Sommarlandet!

Just nu sitter jag och bloggar i min härliga sommarstuga på Orust. Har inte hunnit blogga så mycket men jag ber om ursäkt. Jag har inte orkat eller haft tid men jag lovar att jag ska bli bättre. Sitter och redigerar lite bilder. Idag har jag varit nere vid våran strand och ätit ballerina, favoriter! Det va jätte regnigt igår och idag blev det jätte varmt och solit, så vi tänkte att vi går ner till stranden, men när vi hade varit där en stund började det att ösregna. Vi fick springa upp till stugan. Til middag serverades det hemmlagad pizza, allas favorit. Sen blev det lite godis. Nu sitter vi och kollar på "Lotta på Liseberg". Hahah, det är inte alls ett bra program men det är kul ändå- På Onsdag kommer Maria upp till oss. Det ska bli jätte kul Super duper!
MAAAJJAAA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0